woensdag 24 mei 2017

Dag 17: Voorst - te nat om verder te trekken deel 2

Weer jeuk en ongeplande regen en daarom maar een vrije dag met wat films.

Deja vu met gisteren dit. Opnieuw wakker geworden met flinke jeuk, hoewel de zwellingen wel al flink afgenomen zijn. En opnieuw moest ik mijn plannen omgooien terwijl ik al een eind op weg was met inpakken, want opnieuw verschijnen er niet voorspelde buien op de radar en zit ik een groot deel van de ochtend en middag naar de regen op mijn tent te luisteren.

Ik denk dat ik maar weerman ga worden. Het weer blijkt niet te voorspellen, dus het maakt niet uit wat je zegt lijkt het wel vandaag. Nou, dan kan ik dat ook.

Hoewel de regen vandaag minder lang duurt dan gisteren, het stopt om half twee, besluit ik toch om niet te vertrekken. Ik wil namelijk een beetje op tijd aan kunnen komen op mijn volgende locatie en als ik pas om half twee kan beginnen met het afbreken van de tent en het bepakken van mijn fiets, dan gaat dat niet lukken. En waarom zou ik me haasten?

Vandaag er dus maar een vrije dag van gemaakt waarbij ik 'thuis' ben gebleven en lekker wat filmpjes heb gekeken. Ook wel een keer lekker na ruim twee weken dagelijks in beweging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten