donderdag 11 mei 2017

Dag 4: Twickel - cameradag

Vandaag er met de camera op uit getrokken. Ik hoop op korte termijn de mogelijkheid te hebben om de gemaakte foto's en filmpjes te kunnen verwerken, zodat ik ze hier kan laten zien. Prachtig weer vandaag en mede daardoor echt genoten van de dag.

Het blijft een erg grote hobby voor mij om met de camera aan de slag te zijn. Filmpjes maken met verhalen, of soms gewoon een dom filmpje is heerlijk om te doen. Rustig door het landschap fietsen op zoek naar een plekje om te fotograferen is even heerlijk.

De rustdag van gisteren heeft me echt goed gedaan. Voel me zo ongeveer als herboren. Geeft goede moed voor de dag van morgen wanneer ik weer ga fietsen naar een volgende locatie.

Het lekkerste vond ik vandaag toch wel om gewoon twee uur in het zonnetje voor kasteel Twickel te zitten en praatjes te maken met voorbijgangers.

Ben erg benieuwd wat jullie van mijn filmpjes gaan vinden, opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom, net als opmerkingen over dit blog. Ik schrijf, fotografeer en film niet enkel voor mezelf, maar ook voor jullie.

Mocht dit bericht gepubliceerd zijn zonder foto's, dan heb ik nog geen kans gehad om ze te verwerken en komen de foto's van vandaag later in een apart bericht voorbij.

4 opmerkingen:

  1. Leuk om je te volgen op je 'wereldreis' door Twente! Ik heb als gepensioneerde tijd zat om alles te lezen , te horen en te zien. Keep it up!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yuri,
    Hopelijk vind je wat je zoekt, vond je altijd een goed kritisch raadslid. Het leven is niet altijd makkelijk, maar volgens mij krijg je nooit meer op je schouders dan je dragen kunt.
    Succes met je trip.
    Groeten, Gerard Veldhuis, ex OR VZ TopCraft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat je doet!!! Geweldig om te lezen allemaal

    BeantwoordenVerwijderen